BEST UNDER A BILLION

SUKA TAK ANDA MENDAPAT SURAT TAWARAN BEKERJA DI SYARIKAT GERGASI MENDAPAT PENGIKTIRAN BERTERUSAN DARI DALAM DAN LUAR NEGERI ????//

"HAH!!!! GILA KAU NGAH KALAU TAK NAK.....SELAMA NI PUN AKU DOK APPLY KERJA DI COMPANY BESAR YANG ESTABLISH DAN BERTARAF INTERNATIONAL........"

PROFILE COMPANY:

already 19 years in Malaysia and 36 years worldwide
THE GENUINE CORPORATE AWARD




Empat anugerah 'Best Under A Billion' selama empat tahun berturut-turut dari majalah Forbes Asia kepada our company bermula 2007. Satu-satunya syarikat dari Malaysia yang telah mencipta rekod sebegini. Anugerah ini ialah pemilihan 200 syarikat kecil dan sederhana dari Asia yang berprestasi paling cemerlang.  Anugerah  disampaikan oleh Christopher Forbes, Naib Pengerusi Forbes.


Mendapat pengiktirafan melalui Anugerah CSR Perdana Menteri 2009  di bawah kategori Pembangunan Wanita dari Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat. Anugerah disampaikan sendiri oleh Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Tun Razak.
Menerima Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Beretika 2010/2011 dengan pengiktirafan tertinggi dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan pada 9 Disember 2010.
Menerima Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Beretika 2010/2011 dengan pengiktirafan tertinggi dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan pada 9 Disember 2010.
 terus mengorak langkah dan menjadi jenama yang dipercayai dan dikenali dalam kalangan pengguna Malaysia. Sehingga kini, Hai-O Marketing Sdn. Bhd. begitu sinonim dengan produk yang berkualiti tinggi dan selamat serta menawarkan pelbagai rangkaian produk hebat seperti penapis air, siri pakaian dalam, produk kecantikan, produk keperluan rumah dan tidak ketinggalan siri produk kesihatan yang terkenal semenjak turun-temurun.
 
 

HALAL KAH

Semakin lama semakin banyak spekulasi yang cuba dibuat oleh orang ramai atas status Halal Syarikat Hai-O......

Syarikat HAI O mendapat syariah compliance di bawah Suruhanjaya Sekuriti. Security Comission mengesahkan berkenaan dengan hal ini…ini bukti nya..

TERKINI as at 31 Mei 2010.

isu_zaharuddin_vs_haio_02
P/s: Mane yang still tak puas hati boleh bukak link tu sendiri…atau call security commission sendiri..

Satu dokumen penuh mengenai semua senarai syarikat yang patuh syariah termasuk terma-terma syarat untuk diklasifikasikan dalam patuh syariah, semuanya ada di nyatakan di sini…

dan bukti yang paling kukuh yang kami dapati, antara beribu-ribu syarikat MLM di Malaysia ini, hanya Syarikat Hai-o sahaja mendapat pegiktirafan sebagai SYARIKAT YANG PATUH SYARIAH….

DAN

Majlis Syariah sangat mengambil berat tentang ini kerana 99.9% usahawan ialah tergolong dalam umat Islam…


so kepada u olls yang diluar sana, profile company telah diberikan dan jika masih nak tahu detail bout hai o boleh search di google /laman web hai o pun ada..........



Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

ajari aku untuk bisa......bersedekah...