WANITA VS PREMIUM BEAUTIFUL


Kenapa wanita memilih premium beautiful......?????



Testimoni 1:

Pastilah saya mulakan dengan diri saya sendiri sebagai pengguna Premium Beautiful selama 5 tahun. . Saya mula mengambil Premium Beautiful selepasdiperkenalkan oleh kawan saya , mula-mula terkejut juga sebab harganya mahal pada kiraan saya. dan pada waktu itu saya tidak pernah mengambil sebarang ubatan atau produk kecantikan atau kesihatan , malah vitamin pun saya boleh dikatakan jarang-jarang membelinya . Sebab apa sebab saya terlalu mengira wang yang saya dapat baik gunakan untuk penuhi keperluan lain samentelah gaji pun kecil pada ketika itu....

setelah difikirkan produk ini walaupun harganya mahal tapi dia produk 3 dalam 1 dan konsep pada ketika itu produk saya pakai dibayar oleh orang lain.....ada caranya......

saya pakai on off maklum lah penyakit MALAS tu tetap menyelubungi setiap orang kan.....

cuma apa yang boleh saya katakan setelah 5 tahun memakainya... saya rasa bertuah kerana memilikinya dan dengan harganya yang pada awalnya saya rasa mahal...amatlah berbaloi-baloi berbanding produk lain.....kakak saya ada juga membeli korset yang bernilai rm400 (nak sangat murahkan) tapi akhirnya korset itu terperuk saja sebab apa.....sebab ketidakselesaan bila memakainya....kainnya lembik semacam dan tiada bentukan langsung malah macam pembalut nangka saja...

saya pakai semasa bersalin sehingga sekarang dah masuk 2 orang anak (anak pertama bengkung tradisional je....), masalah sembelit dapat diatasi (pakai long girgle ni pasti 'membuang' setiap hari ) dan masalah buasir bertandang dek kerana sembelit tetapi ianya juga dapat diatasi dengan Long Girgle ini......dan banyak lagi yang boleh dikongsikan dengan Premium beautiful ini.......kalau tak pakai sehari rasa tak lengkap pakai baju dan kita akan rasa more confident sebab struktur badan yang mantap dan sesuai sarung apa saja jenis baju.....



Testimoni 2 :

Badan lebih segar dan migrain berjaya diatasi..

Puan Safiah Yosop
33 tahun - Ibu kepada 2 puteri

Rekacipta pakaian dalam Premium Beautiful ini diperakui sendiri oleh Puan Safiah Yosop, berusia 33 tahun yang berpengalaman menggunakannya dan merasai kesan kepentingannya. Menurut beliau, " Sebelum diperkenalkan pakaian dalam berjenama Premium Beautiful, tubuh saya kelihatan kurang menarik terutama selepas melahirkan anak ditambah pula peningkatan berat badan yang tidak seimbang dengan berat 68kg dan ketinggian 1.48m. Tubuh badan mengandungi lemak atau selulit terutama di bahagian perut, peha dan pinggul. Tetapi kini, selepas diperkenalkan dan menggunakan pakain dalam ini, saya kini telah memiliki bentuk tubuh badan yang diimpikan termasuk penurunan berat badan serta tahap kesihatan yang memuaskan."

Menurut belaiu lagi, "Sebelum menggunakan pakaian berjenama Premium Beautiful ini, saya telah mencuba pakaian dalam berjenama lain untuk beberapa bulan tetapi kurang berkesan. Ini berbeza sama sekali dengan pakaian dalam jenama Premium Beautiful yang juga menekankan keberkesanannya dari segi kesihatan. Masalah pusingan haid tidak teratur dapat diatasi, tubuh badan merasa lebih segar dan paling penting sakit kepala 'migrain' yang kerap dialami sejak bangku sekolah dapat diatasi. Alhamdulillah."

Testimoni 3 :

Bentuk tubuh semakin menawan...
Puan Hasnah Mat, 41 tahun

Walau telah berusia 41 tahun dan memilikan 4 orang cahaya mata, tetapi ramai yang menyangka saya berusia diawal 30-an.Ini semua adalah kerana bentuk tubuh saya yang semakin menarik. Setelah diperkenalkan oleh   seorang rakan tentang kelebihan serta kebaikan Premium Beautiful ini, saya mula tertarik. Menyedari kepentingan penampilan menarik bagi seseorang wanita itu, terutamanya saya yang berstatus janda ini, saya gagahi juga melabur untuk membeli pakaian dalam ini dengan harapan dapat mengubah penampilan saya yang menjadi punca keruntuhan rumahtangga dengan bekas suami yang malu dengan penampilan dan bentuk   tubuh yang tidak menarik dulu.
Rupa-rupanya pelaburan ini memang berbaloi!. Jika berat badan saya dahulu 79kg dan kelihatan seperti balak ( sindiran bekas suami), kini dalam usia 40-an dan mempunyai anak sulong berusia 19 tahun, saya dapat memiliki bentuk badan yang menarik kembali seperti anak dara dahulu dengan berat 54kg.

Ramai yang telah memuji bentuk tubuh saya ini, malah paling menbanggakan bekas suami juga terkejut melihat perubahan bentuk badan dan penampilan dayan yang sering memakai kebaya setiap kali datang melawat anak-anak.
Selain ia membentuk tubuh, ia juga berkesan membantu memulihkan sakit pinggang yang saya alami dahulu, datang bulan yang tidak teratur dan sering keletihan akibat kurang bertenaga.
Kini, kehidupan saya saya semakin sihat, ceria dan bertenaga dalam menjalani aktiviti harian. Tambahan pula saya telah bergerak aktif dalam perniagaan ini. Alhamdulillah saya merupakan salah seorang usahawan yang semakin meningkat naik.

Testimoni 4 :

HoHo!!! Berat saya sebelum ini 110++ kg, sekarang berat saya 80kg++, tanpa pil, tanpa teh pelansing, tanpa bersenam, saya tak diet pun dan yang paling best saya boleh makan apa saja! Ya! Menakjubkan! Rahsianya....... saya hanya pakai Premium Beautiful. Saya heppy betul sekarang ;D.

- Shadila Hanum Abdullah pengkongsian testimoni beliau semasa talk di Shah Alam ;)

Testimoni 5 :

"Tahniah!! Saya pengguna Corsett Beautiful hampir 6thn..tp tolak 9bulan 2x coz dah 2kali bersalin. Saya setia menggunakan corsett ini selama 8jam sehari dr umur 19thn sehingga sekarang umur 25thn. Nyawa kedua saya kerana saya selepas keluar dr bilik operation bersalin harta y saya cari adalah bengkung hai o. Pakai sendiri ats katil, then after 1week complete set saya gunakan. Sehingga kini saya hanya ada 1sahaja corsett sehinggalah ulangtahun ke-2 perkahwinan saya, Suami saya berusaha membeli n menghadiahkan kpd saya. Terima kasih Premium Beautiful Corsett Hai o krn mbr kebahagian dlm umah tangga n kesehatan pd sy :) " ~Mummy stylo.

Anda Bagaimana...?
" anda pasti akan BERPUAS HATI..PERCAYALAH..

 
PREMIUM BEAUTIFUL JUGA DIPANGGIL PRODUK "ABANG SAYANG"....
KEPADA KAUM WANITA, SAYANGILAH DIRI ANDA..

Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

Maalhijrah2016