runcing...masalah keputihan ?????......



pernah tak tengok gambar ni...


ngeri kan??????

ada rasa gatal ????? kadang kala ada bau dan ada juga kes yang mengeluarkan cecair yang cair atau pekat , kuning , putih dan hijau ????

tapi kenapa ramai wanita diluar sana yang menganggapnya remeh

jangan anggap remeh

keputihan adalah jauh lebih dari itu dan akan menyebabkan penyakit dalaman pada wanita

keputihan terjadi disebabkan oleh jangkitan seperti bacteria vaginosis  ataupun kulat seperti trichomoniasis dan candida albican




kulat ini jika tidak dirawat mampu merebak keseluruh tubuh anda dan menyerang organ-organ penting lain dalam badan.
jangan terkejut !!! ia juga mampu merebak ke pasangan kita !!!!!!

organ lelaki yang dijangkiti akan mengalami kemerahan, kegatalan dan melecet!!!!!

(Bagaimana bakteria dan kulat merebak kedalam saluran faraj anda)

pada tahun lepas saya telah menjalani pemeriksaan menyeluruh termasuk melakukan ujian pep smear ...
" so far kesihatan V...awak ok , tiada keputihan pun.." kata doktor , alhamdulillah, saya tersenyum gembira...dan result pep smear pun ok.....saya percaya ianya hasil sikap saya yang amat menitik beratkan penjagaan V ini Selain saya memastikan basuhannya bersih, saya juga senantiasa memastikan ianya dalam keadaan yang kering selepas proses pembuangan , lingerie juga dititik beratkan dari cara basuhan dan pemilihan kain nya supaya ianya comfort dan sesuai dengan kulit dan yang paling utama saya tidak pernah lupa memakai long gidle Premium Beautiful sejak 4 tahun lepas...sebab pemakaian long girdle Pemium Beautiful adalah salah satu rawatan yang senang lagi mudah dan ianya wajid dipakai setiap hari ".....azuha

kalau tak percaya , cubalah....





Keep reading, with luv from azuha

Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

Maalhijrah2016