APA KATA MEREKA.....MENARIK TERTARIK DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL

RAMAI YANG DOK TANYA ZUHA ......APA

 RAHSIA BENTUK TUBUH MENAWAN 

#PREMIUM BEAUTIFUL LAH......





Walau telah berusia 41 tahun dan memilikan 4 orang cahaya mata, tetapi ramai yang menyangka saya berusia diawal 30-an.Ini semua adalah kerana bentuk tubuh saya yang semakin menarik. Setelah diperkenalkan oleh   seorang rakan tentang kelebihan serta kebaikan Premium Beautiful ini, saya mula tertarik. Menyedari kepentingan penampilan menarik bagi seseorang wanita itu, terutamanya saya yang berstatus janda ini, saya gagahi juga melabur untuk membeli pakaian dalam ini dengan harapan dapat mengubah penampilan saya yang menjadi punca keruntuhan rumahtangga dengan bekas suami yang malu dengan penampilan dan bentuk   tubuh yang tidak menarik dulu.
Rupa-rupanya pelaburan ini memang berbaloi!. Jika berat badan saya dahulu 79kg dan kelihatan seperti balak ( sindiran bekas suami), kini dalam usia 40-an dan mempunyai anak sulong berusia 19 tahun, saya dapat memiliki bentuk badan yang menarik kembali seperti anak dara dahulu dengan berat 54kg.

Ramai yang telah memuji bentuk tubuh saya ini, malah paling menbanggakan bekas suami juga terkejut melihat perubahan bentuk badan dan penampilan dayan yang sering memakai kebaya setiap kali datang melawat anak-anak.
Selain ia membentuk tubuh, ia juga berkesan membantu memulihkan sakit pinggang yang saya alami dahulu, datang bulan yang tidak teratur dan sering keletihan akibat kurang bertenaga.
Kini, kehidupan saya saya semakin sihat, ceria dan bertenaga dalam menjalani aktiviti harian. Tambahan pula saya telah bergerak aktif dalam perniagaan ini. Alhamdulillah saya merupakan salah seorang usahawan yang semakin meningkat naik.



PUAN HA , 41 TAHUN

TANPA SLIMMING PIL



keep reading, with luv from azuha

Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

Maalhijrah2016