BINGGUNG ????? APA HARUS AKU LAKUKAN.......?????

"...AHHHH.......berserabut memikirkannya.....
tak fikir tapi kena fikir ........apa harus aku buat lagi......
nak kata tak kerja aku kerja .........cam orang lain jugak......keluar pagi balik .....belum tentu masanya kadang-kala sampai anak-anak dah tidur ... hari minggu  ??? ada saja panggilan outstationnya......kadangkala bos ni cam tak fikir orang lain...........nak suruh sana....pi sini......buat itu...buat ini........arrrrghhhhh......pening.....ya memang betul kerja kenalah ikut kata bos tapi .......aku pun perlukan masa untuk family , diri sendiri juga kan....gaji cam gitu jugak, naik pangkat jauh ssekali.....maklumlah sistem piramid di organisasi......orang atasan mestilah semakin kecil bilangannya....dan nak naik pun tunggu orang di atas bersara dulu ke ,,,,mati ke........atau orang lain yang dapat ......bonus ???? time nak bagi macam-macam nak tengok prestasi la.....cuti la......sedangkan kita kerja bagai nak rak tak nak pula ambil tahu......
tapi itulah........"

kerana aku seorang PEKERJA MAKAN GAJI



"......macam mana ni .....mana nak untung cam gini.....dah dekat setahun dah aku buka ni tapi breakeven tak dapat lagi....barang dah semakin kurang......promosi....???? banyak modal ni.....pekerja lak kejap cuti....kejap berhenti....apa nak jadi ni.....bil elektrik , air tak bayar lagi....alamak....sewa kedai dah masuk 4 bulan tak bayar.......!!!!!!!! pening......nak cekup modal kat mana ni....???? , macam mana nak buat strategi plan lagi ni ??? aku bukannya terror sangat pasal nak upkan sale ni....., kursus pun tak pernah pi.......bayar tu mahal lagi...nak jimat kos beb.......aku keseorangan dan tanggung semua ??????

kerana aku seorang PENIAGA KECIL /TUNGGAL /INDIVIDU...

gambar hiasan semata-mata

gambar hiasan semata-mata


".....Banyak pulak masa terluang aku ni ...anak dah pergi sekolah...masak ??? dah ! , baik aku buka internet la , tengok baju ke tudung ke yang boleh aku beli dari onlline ni ...senang sikit......wah! dia ni banyaknya sale dia.....hanya berniaga di rumah?????? macam aku juga tapi dia ada income ? bestnya kalau jadi cam dia tapi macam mana ya ....aku ni bukannnya tahu sangat nak buat pasaranb online ni....nak buat blog lagi la aku tak tahu.......ah....malasnya ......baik aku guling-guling dengan anak.....tapi jeles juga aku tengok income dia ni.....banyak tu  4 , 5 figure sebulan biar betul ???????.....aku?????? 

kerana aku seorang SURIRUMAH........





antara babak- babak dan perasaan antara kita kan.......kadangkala ianya adalah sama berbeza situasi saja......dan masalah ini boleh diselesaikan .....

kalau anda perlukan perkhidmatan kewangan dan penyelesaian kepada masaah-masalah ini .....bolehlah call zuha atau kalau malu pm ke , whatapps ke atau pelbagai cara yang anda rasa sesuai......zuha senang dihubungi di 0133851505 @ azuhaman@gmail.com.......







contoh income surirumah yang berjaya hanishaizi


yang pasti kalau kita dapat jana income yang lebih sikit dari perbelanjaan kita yang semakin hari semakin meningkat....in sha Allah.....kita semakin seronok untuk berkerja dengan cara yang mudah ni tapi still kena usaha tawakal dan doa kepada NYA.......

so malam ni kalau ada rasa nak release masalah yang u olls hadapi seperti situasi di atas .......let's share and listen without prejudice.....

selamat bersahur.....






 keep reading, with luv from azuha

Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

Maalhijrah2016