Pensyarah muda sanggup lepaskan jawatan selepas setahun dalam hai o

Cdm noraini adalah salah seorang jutawan hai o, selepas 3 bulan menjalankan perniagaan ini, dia berjaya memiliki kereta idaman pertama,  toyota vios dan selepas setahun merc c class menjadi pemacu perjalanan perniagaannya.....ia mencapai pangkat tertinggi sebagai crown diamond manager dalam usia 25 tahun. Sanggup meletak jawatan sebagai pensyarah untuk menjadikan karier bisnes sebagai karier seumur hidup.
Sepanjang 3 tahun bersama hai o,  dia telah berjaya mendapat pakej perlancongan ke 8 buah negara secara percuma. Hebat kan! Katanya ; setiap negara menjanjikan pengalaman yang berbeza dan berpeluang ke serata dunia dengan percuma adalah sesuatu yang amat dihargainya.
Dia berkongsi cerita awal penglibatannya dalam perniagaan ini , adalah disebabkab ingin keluar dari kepompong kehidupan biasa-biasa. Ramai yang bertanya beliau apa rahsia kejayaannya ?..."ikut dan tiru orang yang telah berjaya. Setiap tindakan dan cara berfikir mereka serta duplikasikan semangat dan usaha yang kenal erti jemu." ulas beliau ringkas.
Tahniah kepada cdm noraini. Walaupun kami berlainan kumpulan,  tetapi semangat dan kisah kejayaan beliau ini harus dikongsi bersama untuk insan seperti zuha dan u olls semua untuk berjaya kan.
Sumber : majalah futuristik bil 94.

Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

ajari aku untuk bisa......bersedekah...