tawaran istimewa baju pengantin vs premiumbeautifulcorset

pagi ni alhamdulillah hujan pagi tadi.....inilah nikmat hujan pada alam dan makhluknya....kembali ceria dan segar.......bolehlah buka mata selepas diselaputi jerebu yang berpanjangan tambahan sejak seminggu dua kebelakangan ini kawasan #bandarbukitmahkota dipenuhi asap dan habuk kebakaran.....kebakaran hutan yang berdekatan...tambahan lagi berdekatan #Nilai yang merupakan kawasan yang mempunyai indeks tidak sihat.




dok belek-belek surat-surat atas meja ni ada terselit kad jemputan kahwin....maklumlah beberapa minggu lagi cuti sekolah dan kebiasaanya cuti sekolah dipenuhi dengan undangan majlis perkahwinan...

so di kesempatan ini jika ada antara anda yang sedang membuat persiapan perkahwinan atau pertunangan , zuha ada nak offer pakaian yang boleh disewa seperti dress ala-ala jubah dan songketputih.....sewaan ni tak mahal hanya RM50 / hari , mana tahu kot-kot ada antara kita yang tak berkesempatan tempah baju boleh buat sewaan saja lagi jimat kan.....baju-baju ni bersaiz M dan L .



Selain itu bagi yang nak nampak lebih cantik bolehlah milik #premiumbeautifukorset yang boleh dimiliki hanya RM85 per bulan ( ikut T & C ).



so kawan-kawan yang berminat ,  bolehlah contact azuha ya.....0133851505.......


Comments

Popular posts from this blog

PREMIUM BEAUTIFUL SIDE EFFECT...HELP U MORE...

CARA PAKAI BRA YANG BETUL

Maalhijrah2016