Monday, 18 August 2014

pinggang ramping idaman wanita

berapa ukur lilit tubuh anda ? 34 24 34 atau 25 30 35 atau 24 24 27 atau 27 40 48 .....berapa pun ukuran pastinya yang bergelar wanita mengidamkan bentuk tubuh yang berpadanan kan....lekuk di pinggang mesti ada barulah sarung apa jenis baju nampak cantik dan menawan kan.....

walau pun ada wanita yang mengatakan dia tak kisah  tapi adakah itu telus dari hatinya ???? wanita baik anak dara mahupun mak dara pastinya amat amat menginginkan bentuk tubuh yang menawan kan....

korset ! salah satu penyelesaian masalah ini....ianya digunapakai sejak berabad lagi. antara yang mula memperkenalkannya ialah #catherinedemici , isteri #rajahenri II dari #perancis.

yang kelakar masyarakat pada zaman itu memakai korset yang dipwrbuat dari besi untuk menutup seluruh bahagian tubuh hingga leher....alamak...macam mano tu nak nafas ! ...mereka juga dikatakan 'mengikat ' diri mereka dengan tali kulit untuk mendapatkan bentuk badan yang cantik....aduh siksanya...!tak sanggup mak. !

nasib baik sekarang dah tercipta pelbagai bentuk korser yang swnang dipakai ..tambah lagi bonusnya bila ada FIR yang boleh membantu kesihatan disamping kecantikan tadi.....

pelbagai material kain yang bersesuiaan digunakan...lahi mahal korset sebenarnya lagi banyak keisyimewaaanya....so faktor pwmbelian korset peelu di perhatikan semasa membeli korset tau...jangan main redah jw...tengok harga murah terus beli...tengok2  tak sesuai....panas...sesak nafas....gatal...lembik dan tidak memberi sokongan yang padu serta melindungi lelemak di bahagian tertentu badan....last-last pakai  sekali dua dah terperuk dlm almari...mana nilai wangnya....

zuha setia dwngan #premiumbeautiful sebab nilai #superbrand nya memang super duperlah... fabrik yang selesa...tertulang yang lembut tetapi menyokong semua bahagian badan memberi bentuk yang diidamkan...cuba lihat ni...

ianya ada 3 bahagian dada dan bawah ketiak (longbra ) pinggang dan perut           ( waistnipper) pinggul dan peha ( longgirdle)...dan lebih mahal kerana kandungan FIR nya yang amat penting untuk kesihatan....

jaminan seumur hidup...??? company tidak akan berani memberi jaminan itu kalau produk itu tak berkualiti kan...serra kekukuhan dalam pasaran swjak 20 tahun lebih menunjukan ianya sentiasa diidamkan oleh ramai wanita....

so tunggu apa lagi....grab 1 set to yourself and feel the different....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...