Friday, 17 October 2014

BIO SELEZA PAD...cegah kesan buruk tuala wanita

wahai wanita...pernahkah anda mengalami masalah seperti ini...

#jangkitan faraj
#kegatalan faraj
#keputihan
#Kekuningan
#endometriosis
#kitaran haid tidak teratur
#berbau atau Discharge berlendir
#darah beku
#Ruam


antara penyebab banyak penyakit berkaitan dengan alatsulit wanita adalah kerana sifatnya yang sensitif dengan perkitaran yang lembap ....dan yang paling mudah adalah kerana kesan penggunaan tuala wanita .....

tuala wanita biasa yang ada di pasaran , kebanyakannya diperbuat dari kitaran berikut :





Jika ini berlaku sebenarnya tuala wanita adalah mengandungi #dioxin yang merbahaya dan boleh mengancam nyawa pada jangka masa panjang kesan jangka pendek adalah akan terbit simpton2 seperti diatas dan yang paling di takuti pastinya #KANSERSELVIK

kita disarankan supaya mencegah dahulu sebelum mengubati kan....antara lagkah yang perlu setiap wanita buat adalah seperti berikut :

1. seringkali membuat pemeriksaan doktor ...andaikata terdapat simptom-simptom seperti diatas

2. menjaga kesihatan di bahagian ini terutama semasa haid. jika perlu boleh menggunakan petua nenak moyang kita seperti membasuh dengan air sireh yang dicampur dengan sedikit garam..  ( saya menggunakan kaedah ini )

3. mencuci dengan sabun pencuci khas yang mempunyai PH yang rendah dan bersesuaian

4. memastikan ianya sentiasa dalam keadaan kering untuk mengelak pembiakan bakteria

5.menggunakan pad atau tuala wanita yang bersesuaian dan dalam hal ini saya syorkan #bioselezasanitarypad....

6. melakukan hubungan halal
7. menjaga pemakanan
8. elakan berkongsi tuala

ok dengan tip saya berikan ...harap kita dapat memastikan kesihatan kita lebih terjamin....

cuma saya berikan sedikit mengenai pemakaian tuala wanita ...ini kerana kalau kita kitaran pembuatan tuala wanita biasa .....seram jugak kita kan....so why not kita bertukar kepada BIOSELEZA.....kenapa saya syorkan produk ini....







https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_xfT5xXQ2yY

so keistemewaan bioselezapad :

1. kualiti bahan yang digunakan kain yang bagus pergerakan udara dan tidak lembap

2. bentuk slim , tidak tebal dan tidak besar

3. kandungan gel untuk serapan maksimum

4. pengedaran darah so bantu detox

5.anti bakteria strip untuk halang pembiakan kuman


harga :


Bio Seleza Mixed Set :
30 pcs x 2 pack pantiliner
10 pcs x 2 pack pad siang
8 pcs x 1 pack pad malam
8 pcs x 1 pack pad malam extra panjang
Price
Harga Bio Seleza Retail RM131; Ahli rm114
=Total 96 pcs

Bio Seleza Day Safe :
10 pcs x 6 pack pad siang
Price
Harga Bio Seleza Retail RM128;  Ahli RM111
=Total 60 pcs

Bio Seleza Panty Liner :
30 pcs x 6 pack pantiliner
Price
Harga Bio Seleza Retail RM138; Ahli RM120
=Total 180 pcs


TESTIMONI :

saya sendiri telah memakainya dan amat selesa...kurang bau darah haid

yakin sebab rasa selamat dan bukan pakai kain buruk or kertas terbuang.....

berbaloi dengan harganya , apa la sangat harga sekeping tak sampai RM10 pun malah antara RM.70 to RM1.30...kalau ahli lagi murah....
sama la macam pampers anak ...kalu nak tahan lama memang kita akan beli mamypoko ke...dypers ke....sebab apa sebab kualiti dan kesihatan betul tak...takan yang kita sendiri kita pakai....kain buurk or cingkai-cingkai je.....
untuk 'barang mahal' kita ni.....

so when google u can also reach this testimonials....ramai dah pakai sebab tu ramai yang bagi feedback yang bagus kan....so below testimonial yang i shared with u from agents and customers all around.....keep it up....









so frenz lets change....although small change but big effect to our life.....value your money.....




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...